Onko Perussuomalaiset Raisiossa yksin koulukiusaamista ja torin ympäristön häiriökäyttäytymistä vastaan?

ONKO PERUSSUOMALAISET RAISIOSSA YKSIN KOULUKIUSAAMISTA JA TORIN YMPÄRISTÖN HÄIRIÖKÄYTTÄYTYMISTÄ VASTAAN !!!

Sääliksi käy tällä hetkellä Vaisaaren ”mahtikoulun” opettajia, rehtoria, kuraattoria, koulupsykologia, kouluterveydenhoitajia ja tietysti kaikkia koulun opettajia. Valtakunnallisena ”maalina” ei ole helppoa olla! Saattoi monen opettajaperheen syysloma saada miinusmerkkisen leiman mikäli joutuivat kohtaamaan median heille suuntaaman ukkospilven.

Koulun oppilaan äiti #Raision rohkein sellainen# veti omalla nimellään ja sivuvaikutuksista välittämättä esiin sellaisen törkykasan, että sitä perataan ainakin Joululomiin asti. Raision Perussuomalaiset hyväksyvät täysin tämän oppilaan äidin ulostulon.

Raision Perussuomalaiset jotenkin aistivat tämän huonon olon ja kehittelivät puolisen vuotta aloitetta koulukiusaamisen kitkemiseen ja kuin taivaanlahjana mukaan saatiin suostuteltua alan huippuosaaja Hannu Lauerma, jolla taipumus päästä, vähän ronskimmankin rikollisen pään sisään, kuin koulukiusaajan.

Raision Perussuomalaisten aloite etenee vauhdilla lautakunnissa ja jotenkin tuntuu, että Lauerma joutuu hoitamaan Vaisaaren vaikeudet otona. Tämähän ei ollut Raision Perussuomalaisten tavoite, vaan aloitteen perimmäinen tarkoitus oli poistaa koulukiusaaminen kaikista Raision oppilaitoksista.

Raision opettajakunta ja oppilaiden vanhemmat olemme satasella Teidän puolellanne!

Raision Perussuomalaisten valtuustoryhmän aloite koulukiusaamisen kitkemiseksi löytyy kokonaisuudessaan kuultavaksi ja nähtäväksi YouTube Raision kaupunginvaltuustonkokous 10.10.2022. Käykää katsomassa, aloitteen luku alkaa noin kokouksen 58 minuutin kohdalta!

Raision keskustan häiriökäyttäytymisestä

Raision Perussuomalaiset ei hyväksy sitä, että alkoholistit, narkomaanit ja häiritsevästi käyttäytyvät nuoret ovat vallanneet kaupunkimme sydämen, jonka me veroja maksavat ja työvelvoitteemme tälle maalle ja kaupungille suorittaneet katsomme tasavertaisesti ja turvallisesti kuuluvan kaikille.

Onko tori-isännän tehtävä pitää yllä yleistä järjestystä ja turvallisuutta torilla? No EI ole. Mikään ei velvoita siihen.
Onko tori-isännän tehtävä siivota illan ja yön aikana ilmestyneet ihmispaskat, kuset, rikkinäiset pullot ja hajotetut polkupyörät? No ei ole, mutta nykyinen tori-isäntä on valveutunut ja tekee sen minkä pystyy ja tiedottaa kyllä epäkohdista eteenpäin!

Avoimesta mediasta ja julkisista tiedotteista olemme saaneet selville, että Raision keskustassa ja torilla oleva kamerajärjestelmä on wanha ja tässä EI ole Poliisihallitus mitenkään mukana.

Poliisihallituksessa on meneillään uuden kameravalvontajärjestelmän valmistelu, jossa kunta järjestää itse kamerat, mutta poliisi ATK – järjestelmän ja valvonnan!

Uuden kameravalvontajärjestelmän valmistelu on käynnissä ja keskustelut onkin aloitettu jo Uudessakaupungissa ja Kemiönsaaressa! Raision Perussuomalaiset oikeutetusti ja kaupunkilaisten turvallisuudesta huolissaan kysyy miksi Raisio ei ole tässä mukana?

Raision Perussuomalaiset ajavat turvallisen Raision agendaa, jossa peruspalvelut pelaavat!

Heikki Suominen Raision Perussuomalaiset
1 varapuheenjohtaja, Kaupunginvaltuuston